Teknoloji

Multinet Up, Müşteri Deneyimini Yapay Zekayla Yeniden Şekillendiriyor

Yemek kartı, kurumsal hediye ve sosyal yardım kartı, akaryakıt, konaklama, toplu satın alma ve filo çözümleriyle şirketlere gider yönetimi hizmeti sunan Multinet Up, operasyonel verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla, şirketin chatbot teknolojilerinde önemli bir dönüşüm gerçekleştirdi.

Yemek kartı, kurumsal hediye kartı, akaryakıt ve konaklama gibi çeşitli çözümlerle şirketlere kapsamlı gider yönetimi hizmetleri sunan Multinet Up, yapay zekâ destekli chatbot teknolojisindeki yenilikçi dönüşümü ile operasyonel verimliliğini ve müşteri memnuniyetini yeni bir boyuta taşıdığını açıkladı. Bu stratejik gelişme ile Türkiye’nin dijital müşteri deneyimi alanındaki inovasyonuna öncülük eden Multinet Up, chatbot teknolojisindeki ileriye dönük çalışmalarıyla sektördeki liderliğini pekiştirmeyi hedefliyor. 

Konuyla ilgili açıklamada bulunan Multinet Up Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Gül Bilgin Mokan, “Multinet Up olarak, müşteri memnuniyeti ve operasyonel verimlilikte sürekli iyileşme arayışındayız. Yapay zekâ tabanlı chatbot teknolojimizi geliştirerek, müşterilerimizin ihtiyaçlarına daha hızlı ve etkin bir şekilde yanıt veriyoruz. NLP (Doğal Dil İşleme) tabanlı sistemden, çok daha gelişmiş olan üretken yapay zekâ LLM (Büyük Dil Modelleri) Open AI Chat GPT teknolojisine geçtik. İlk ayın sonunda çözümleme oranımızın %80’e, ortalama anket puanımızın ise 3.01’e yükselmesi, müşteri deneyiminde önemli bir gelişme sağladığımızı ortaya koydu. Bu başarı, sektördeki deneyim konusundaki lider konumumuzu daha da güçlendirirken, chatbot teknolojisinde gerçekleştirdiğimiz bu dönüşüm, aynı zamanda ekibimizin üzerindeki iş yükünü hafifletti ve müşteri hizmetleri süreçlerimizi daha verimli hale getirdi. 2024’ün ilk yarısı için hedeflerimiz arasında, chatbot teknolojisi ile çözümleme oranımızı %85 seviyelerine çıkarmak bulunuyor” dedi.

Mokan, “Multinet Up olarak söz konusu dönüşümü sektörde yapan ilk firma olmamızı, şirketimizin dijital entegrasyon yolculuğuna dair farkındalığı artırması bakımından çok anlamlı buluyoruz. Ayrıca benzer çözümler arayan diğer kuruluşlara da ilham kaynağı olduğumuz için mutluyuz. Sektör profesyonelleri tarafından takdirle karşılanmak, müşteri deneyimi ekibimizin motivasyonunu da artırıyor. Geçtiğimiz C.X Awards’ta En İyi Dijital Deneyim kategorisinde Üretken Proje Ödülü’ne layık görülmek de doğru yolda olduğumuzu gösterdi. Müşteri Deneyimi takımı içinde üretken yapay zekâ çalışma grubu oluşturduk. Özellikle üretken yapay zekanın iş süreçlerinde etkin olarak kullanılmaya başlanmasının önemli bir kültürel değişim yarattığına inanıyoruz. Chat kanalı, bu teknolojinin ilk kullanıldığı alan oldu ve sonuçlarındaki başarı, bu tarz yenilikçi teknolojileri sözlü iletişim gibi diğer iş süreçlerinde de kullanmak için heyecan duyuyoruz. Bunun için alanımızdaki yeni uygulamaları inceleyerek know how’ımızı geliştiriyoruz. Önümüzdeki dönemde de müşteri deneyimini odağımızda tutarak teknolojinin sınırsız imkanlarını, Multinet Up’ın inovatif kültürünü zenginleştirmek için kullanmaya devam edeceğiz” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
grandpashabet girişgrandpashabet
escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort
istanbul escort